-jag är yr -är du yr? -va? -är du yr? -va?

Som rubriken lyder, så lät det när viktoria hade gjort hål i naveln men han frågade kanske tre gånger till och hon svarade bara va och hon bara stog och gungade och killen typ sprang och tog emot henne för att hon typ svimmade sen ba ramla hon ihop. Ni kan ju gissa hur rädd jag blev, typ lipade men efter ett tag vaknade hon. Jag hatar dig viktoria, du kan ju fan inte skrämma mig sådär. Men satans snyggt blev det, hann dock inte ta kort men jag filmade men min mobil är så jävla seg. Menmen snart ska ju jag göra och då kan vickan filma, eller jag SKA övertala mamma ;)
Men idag hade vi träslöjd och vi ska göra marionett saker, super!! Sen efter skolan gick jag in till stan med Wille och Alex, sen träffade jag vickan åde. Men nu ska jag snart till stallet, har träningsverk som satan men jag överlever! Har ont i huvudet också så är inte så taggad menmen ^^
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback