Ojdå

Glömde bort att jag hade en blogg för ett tag. Men jag är aldrig inne på datorn och blogg appen hade jag mer än gärna slängt i väggen. Så det skyller jag på, hehe. Men eftersom ni missat så många dagar av mitt liv får ni helt enkelt leva utan dom för jag minns inte ens själv vad jag gjort. Kan ju berätta att julafton var väldigt skön iallafall. Hemma med lite folk som kom hit, god mat, kvällsmat till hästarna, öppna paket, spela poker (jag vann över Ida, två gubbs och en halv gubbe) nämen typ haha. Ja men det var trevligt iallafall, skönt när man var hemma så inge vidare mycket stress eller liknande. Kvällen slutade ganska tidigt, eller dom fort hem och vi satte oss och såg på en film. Sen somnade jag nöjd öve rmina presenter jag fått från mina fina päron och min fina syster.
Ni kanske vill veta vad jag fick så jag gör en lista på det sen ska jag sova. Kanske kommer bilder någon dag ifall jag känner mig snäll. (vissa presenter är från människor utanför min famij)
En dressyrsadel
1000 kronor till kortet
Present kort på Hööks på 500 kronor
Presentkort från HM
Massa over knee sockar
Glassmaskin<3
Iphone, har dock inte fått den  handen än, vi ska fara och köpa en någon dag, antignen 4s eller 5
Kanske en till kompis till Thor ;)
Två par jeans
En jacka
Choklad<3
Leggings
Underställ  plus varma kläder till stallet
Happy plugs, rosa. För att "någon" fitta i min klass tog mina andra
Tror det var allt, tack mamma, pappa och Ida! :D
Godnatt!
hur söta?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback