Vi är mer än du tror, vi är en

Hejhejhallå!
Provridningen gick super! Förutom ett litet fall av duktiga jag då. Ett hinder på kanske 50 cm som första hinder bara för att, han har hoppat säkert 90 med oss förra gågnen och jag tänkte på att följa med i språnget, vart ett språng för mig själv. Han stannade och vände snabbt åt sidan och jag var ju typ påväg över hindret så slog i någon nerv eller nå i min rumpaaaa så hade ingen känsel från rumpan och ner mot knäet på någon minut. Men upp igen och då hoppar han höga hinder på bana utan problem. Men vissa språng ser ju sjuka ut haha söt han är, om jag orkar kanske jag lägger ut filmen när jag ramlar av sen när jag rider också.
Men han var MYCKET finare nu, gillade han verkligen. Så vi är överens om att vi vill ha honom, så om allt går som det ska så är han våran om ett tag. Ser fram emot det!
Resan var dock som ett avsnitt ur typ svenssonsvensson som emmah sa, det ena efter det andra, allt hände ju, vi körde fel, bråkade med restaurangarbetare två gånger (menar dock inte bråka,bråka), fick kaffe istället för chai latte, flugor i maten, skrattanfall i bilen, skrik i bilen, proppfullt, en gps som visar fel väg, blviit jagade av getingar, drama pga fittor igen, asså ja allt möjligt och allt var så fult vill typ gråta. Nej men det är kul, älskar att åka långt med bil, så kul! Så lekte vi en lek, haha jag förlora :( Ida fuska säkert. 
Asså jag vet itne vad det är med mig, jag glömmer skriva ord, skriver i fel ordning och massa knas, så ni vet det, har försökt fixa! 
Juste påvägen hem for vi till Umeå och kollade Emmahs ponny, haha fyfan vilken söt! Hoppas den blir hennes, förjävla söt!
Ska sova snart, kollar lite fina saker till Thor.  
ni får se lite saker till ponnyn, måste ju köpa allt eftersom det inte följer med någonting. 
ja fint, nejmen ja godnatt

Kommentarer
emmah säger:

det var en underbar resa med dom allra underbaraste i hela världen, vad fan skulle jag göra utan er allihopa, ni är typ...bäst=) =) =) =)

och vad fan ska vi göra nu när ponnyköp förhoppningsvis är avklarade..??? våra svensson svensson resor? shit asså...det blir ju skit tråkigt=)
kram och hoppas din röv återkommit till normalkänsel=) efter du anfallit hinderstödet=)
kram

2012-08-26 | 09:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback