tjenaaaa

For ju till stan för att träffa Rasmus. Nån kvinna på bussen typ flög över mig när hon stog bakom mig. Tur att jag inte skrek, hähä. 
Ah men vi gick omkring på stan ett tag sen vart vi hungriga så vi gick till exotic och käkade lunch. Sen gick gick vi runt på stan igen, kollade kläder och skor sen skulle vi och se på bio men ingen gick då så vi chillade ett tag sen gick vi och drack chai latte och Rasmus käkade en chokladboll :P 
Efter vi gjort det så började vi gå mot Markus. Gick mellan vägarna och fick halvt panik när lastbilar for förbi. 
Rasmus köpte mjukglass sen när vi kom till Markus skrämde vi hans mamma, hähä dock inte med flit. 
Så väntade vi på hans rum tills han kommit hem från träningen, så chillade vi bara hos han. Eller jag kommer inte ihåg :o men ja så for Rasmus hem. Så gick jag och Markus och såg på tv, kollade på family guy sen något annat program när någon kille stog och var helt sur för att han var torr i halsen och ingen gav han vatten medans en unge nyss halvt druknat som han räddade, hähäh det var typ inte ens kul men jag satt och skrattade åt det ^^
Så efter ett tag vart han jättetrött så skulle jag läsa guldlock och dom tre björnarna (?) haha, började garva igen av ingen anledning. 
Sen skulle vi ut med Melvin och leka på tunavallen men då kom mamma, så for vi och köpte godis. Har käkat mat och nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske stoppar på en film eller nå. 
ni får bidler i ett annat inlägg, bloggar från datorn nu. 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback