Svar!

jätte fina underkläder, jätte fin blogg och en jätte fin tjej!undrar vars man kan få tag på underkläderna för dom var riktigt snygga! ha de fina du!<3
Svar: Tack så mycket! jag beställde dom från ebay faktiskt, billigt och bra, sök på typ superman bra eller något sånt så borde det komma fram! 
Kram!
 

Hej!
Thor var hur fin som helst, var lugn som en ko och rullade sig, käka gräs och höll på ute på ridbanan. Så tog vi in han och han fick stå och äta ett tag sen borstade jag och Ida av han. Massa damm men vad gör det när man kan stå och pussa på fin ponnyn. Är verkligen jätteglad! 
Imorgon far vi alla ut och jag ska rida, är fan nervös. Ingen aning varför, hähä. 
Har sett film och snart ska jag sova för jag är riktigt trött. Då får jag en lång natt så jag är pigg till imorgon när jag ska till stallet och sen vara med min älskling, saknar han som fan så det kommer bli niiice. 
Godnatt!
Jag brukar aldrig ha tur, men nu kan jag inte säga nå annat , har världens bästa familj, världens bästa vänner, världens bästa ponny och världens bästa pojkvän♥ kan det bli bättre? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback