I was born a champion

Hej!
Imorse for vi och red för andra gången, kolla hästbloggen HÄR ifall ni vill veta mer.  
Sen for jag hem och duschade sen for jag till stan vid halv tre. Träffade Ewa och gick på lk med henne. Fyhelvete vilket väder, vi var ute när det regnade som mest, var hekt genomblöt. Så vi gick in på olika ställen. Sen vid fyra kom ewas kusiner och hennes syster. Var med dom ett tag som kom Vickan.
Vi gick omkring. Gjorde inte så mycket, snackade med Mattias trorja. Chillade ännu mer sen vid sju gick vi och såg på Ulrik. Han var väl duktig :P När vi sätt ett tag smsar Markus att han, David och John kommit så vi ringer dom och alla dom tre hade tappat bort varandra så fick vi ringa runt sen så drog dom och skulle hämta Jonte. Jag och Vickan var med Isse, Stralle, Rasmus och några andra sen drog Isse och sen skulle jag gå och snacka med David och när jag kom tillbaka var alla borta förutom Vickan :P Så vi gick med david och letade Markus. Sen tappade vi bort alla dom och vi satt bara och chillade ett tag med Mattias sen inne i kh parkeringshus hiss sen ringde jag Markus och då gick vi till grässtolarna/sofforna, vafan det nu är, träffade dom, snackade, tog kort, chillade osv. Så gick vi till tivolit och efter ett tag, typ vid halv tolv eller elva kansk, drog David. Jonte och Vickan åkte karuselllll, jag värmde mig med Markus haha, stog och snackade med Markus medans dom andra tre disskuterade hur dom skulle åka. Tillsut blev det inget. JOhn for hem vid tjugo i tolv. eller nå sånt. Så gick vi andra bort från typ allt, så skulle Jonte cykla hem och Markus gå vid tolv så vi gick och käkade sen for vi hem vid tjugo i ett. Bidlerna funakr inte. är gode less på den där jävla appen. aofjouhgwig, less. Aja fixar imrogon är jättetrött, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback