fryser ihjäl i tjocktröja, mjukisbyxor och dun täcke

fyfaaaan, hatar att frysa :( Börjar nästan alltid frysa efter jag ridit, knasigt. Så jag ligger här undertäcket med massa varma kläder och musik.

Vi for ju till stallet, jag hade Yoshi Ida Doris som alla andra dagar. Vi for ut i skogen. Så när vi ridit ett tag skulle vi galoppera och Yoshi ba skenar iväg och blir rädd för något framför honom och tvärstannar. Haha fyfan, Ida satt och skrattade och tog kort medans jag låg där och hade fått en jävla pinne in i knäet :P Sånt händer ;) Gjorde ju inte illa mig nå mycket så det var ju lite kul. 
Fick också veta att på Tisdag ska Elsa (våran förhoppningsvis framtida ponny) besiktas i Finland. Åhh, fan va hemsk om hon inte går igenom. Haha jaja, ikväll då, kanske drar någonstans ifall jag orkar. Måste börja vara med folk medans jag fortfarande har något liv kvar, snart kommer Elsa ;), sen klagar jag typ hela tiden på att jag inte har någon att vara med när det är jag som aldrig orkar, hähä.. 
ah men hejd¨å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback