Doriiiis

Hej! Vaknade vid 10 eller mamma väckte mig. Käkade och la mig i soffan och såg på tv, somnade direkt. Haha.. Fan min plan att inte sova nå länge på morgonen. Men vi for till stallet, hämtade hästarna åså. Red Yoshi och det gick faktiskt riktigt bra för att vara typ andra gången jag rider han och att han är helt annorlunda än vad jag brukar rida. Mamma hjälpte till åså, men efter ett tag böt jag med Ida för Doris var jättetjurig haha och jag tänkte att hon kunde få rida Yoshi som verkade roligare, haha vetefan vad hon tyckte. Men eftersom jag är mer van vid tjuriga hästar så tyckte jag det var kul :P sen red vi ut i skogen, Shiiiet vilken fart, haha Doris var helt galen typ, hon gjorde dock inget utan sprang bara :P vi utforskar alla vägar fortfarande så det är väl kul. Har käkat nyss, ska baka ikväll hejdå! Justäää igår, jag, Vickan och Andrés planerade att Andrés skulle bli Idas present haha. Så vi gömde han i en buske sen puttade Viktoria ner Ida i busken, haha åhh. Haha Så lekte vi på dagiset och sen spelade vi spel åså. Ah men hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback