ÄCKLIGT JÄVLA FITT LESS

Ni som inte orkar läsa om dessa frågor på min blogreponse, hoppa över det här inlägget. 

Ifall du har något att säga om mitt och Markus förhållande, håll det för dig själv eller snacka med mig, som en vanlig jävla människa, du har fått munnen för att använda den, likadant med hjärnan. Dock tror jag vissa inte lärt sig att använda något utav det än, men det kommer ge inte upp ;) 
Nej men på riktigt om ni kollar i min Blogresponse så är det nästan bara "frågor" om att Markus hånglat med personer, men ge upp för fan!!! Ni kommer inte lyckas, ni är inte ens nära på att lyckas. Jag kommer inte ge upp allt för en jävla fråga i BR. 
Visst det kanske inte är ni som hittat på det, men ni är lika jävla skyldiga som sprider det vidare. Kan inte dagens fucking samhälle låta två personer vara lyckliga tillsammans eller? det är ju förfan sjukt. 
Sen behöver man inte öppna käften om allt man hör, helst inte om det kan förstöra för andra. 
Jag ber er en sista gång förhoppningsvis, sluta lägga er i fårat förhållande. Han har hånglat med Hanna men jag har gått vidare, det är ju förfan illa när inte mina läsare kan gå vidare från något dom inte har något som helst med att göra. Gjort är gjort liksom, vad man än gör kan det inte bli ogjort. 
Kalla mig dum men jag är förfan lycklig. 
 
Så ifall ni inte orkar gå in där så här har ni svar på dom här frågorna så ingen ide att skriva något liknande, ni får samma svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback