-

Hej!
Cyklade med Ida till tuna klockan sju tror jag eller nå sånt där. Vi for till Markus sen följde jag och Markus henne till tunaskolan för att hon skulle träffa någon. Så jag och Markus gick mot stranden sen kom vi på att vi skulle till Konsum så vi for hem till Markus för att hämta pengar fast vi satt och spelade ett tag sen cyklade vi till konsum. Köpte godis och gurka, haha. Sen såg vi på film resten av kvällen tror jag. Sen vid halv tolv eller något sånt så skulle jag cykla hem själv för Ida hade redan farit men min underbara pojkvän cyklade hem med mig, fast vid storheden kände jag mig så dum för han skulle ju behöva cykla hem själv sen. Så pappa kom med moppen, så väntade vi där ett tag innan han kom. Så skulle jag vända mig om och se ifall Markus cyklat iväg och såklart cyklar jag in i en lyktstolpe, haha..
Men nu ska jag se ett tag på en film sen sova. Ska börja gå upp 10 igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback