svar: nej, jag spydde inte. Ville dock det eftersom det kändes som att det var ända upp i halsen :P

Ridningen gick super. Hade Jitzu, det säger ju allt ;)
har duschat och nyss ätit, snackar med lite folk åsånt. Ska ta och sova om ett tag, ska hitta lite fina kläder och bilder. Förhoppningsvis kommer min klänning jag beställde i fredags imorn. Köpte en JÄTTEBILLIG för att ha någon ifall jag inte hittar en bättre. Kommer ha jättesvårt att välja när det är en vecka kvar typ. Man hittar ju aldrig den där perfekta skolavslutningsklänningen... Om någon sett någon fin kan ni ju gärna tipsa mig om den/dom, skriv i chatten, blogresponse, sms, kommentar eller nå, vill hitta en fin!!!
Juste, ska skaffa lila dip dye. Om jag någonsin kommer till skott. Men nu har jag iallafall bestämt mig så nu är det bara att boka tid så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback