Someone like u

Hoppade somsagt på hoppträningen. Glad som fan är jag att jag gjorde det, ont i huvudet, yr och ont i ryggen. Lätt värt smärtan, så jävla fin ponny!
For iaf hem direkt efter jag ridit så låg jag i sängen nerbäddad med en film och en godispåse.
Sen kom alla hem och vi åt malaysisk mat, snälla skicka mig tillbaka, NU.
-
Efter ett tag kom Markus, Vickan och John. chillade i ettan ett tag. Vi laddade ner wrong turn 4, såg tvåan (?) hos Markus. Fyfan vad äckliga filmer, åhhfan.
Så spelade vi "med andra ord", nice osv.
Så såg vi filmen och ba myste. Sen for dom hem och jag insåg att det är äckel skola imorgon. Fan, det var ju så skönt åså ba näää. Fast det verkar ju som att vintern kommer tillbaka, tur att jag är förbered på all blötsnö med mina nya stövlar. Typ aldrig ägt ett par stövlar fören förra veckan.
Har sett JS och snackat med Markus, sött när han somnar hela tiden ^^
Imorgon köper pappa en ny hjälm till mig, känns inte helt ok. En månad har jag typ använt en hjälm sen ba två delar, som att slänga tretusen i sjön. Nämen typ så känns det, menmen undra vad som hade hänt om jag hade haft den andra hjälmen, typ sjukhuset nästa :P
Fick ont i huvudet igen, Men nu måste jag sova, godnatt!


Kommentarer
vickan säger:

gud vad sött jag hade halsduken :P

2012-04-16 | 07:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback