Ramlade av

Skulle rida Sunnie innan hoppträningen och vi skulle ta första galoppen. Hon hade fan jävligt mycket muskler och bra balans. Kommer inte ihåg någonting utav det men mamma sa att hon höll på jättelänge sen ba tog hon i som fan och jag flög av mitt på huvudet. Sen tryckte typ det till i ryggen så det gör ont. Så gick min hjälm sönder, köpte ju en sån där as bra hjälm som skulle göra nå mär man flög av och det blev ett hårt fall, det gjorde den och hela skiten for lös. Hann inte ta kort, Lasse fixade den! Hoppas den håller.
Jaja nu är det hoppträning, får se om någonting händer. Ska hoppa unghäst, och mitt huvud mår verkligen inte bra. Men vi kör nu, händer nå så händer det.
46 gången jag ramla av, yää


Kommentarer
Anonym säger:

Du vet väl att det är farligt att rida med en trasig hjälm man ska byta efter varje gång man slagit huvudet hårt, det spelar ingen roll om det var dyr och skulle hålla själv är jag inne på min tredje charles owen hjälm!

2012-04-18 | 23:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback