I don't even need your love, but you treat me like a stranger and that feels so rough

Har nyss ätit, ska gå och duscha och göra mig klar. Sen tar jag bussen till Markus och är med han. Jävligt seg morgon, fyfannnnnn. Men det är snart sommarlov så får stå ut i hurmångadagardetnuärkvar. Ska kanske byta klass också, hoppas på det eftersom min klass är helt fuckad, något har gått riktigt fel. Om jag får plats i den andra, kommer säkert ångra mig. Känner ingen där men ja, skolan är viktigare så då kan jag koncentrera mig på det istället :P
Men nu ska jag hoppa in i duschen annars missar jag bussen.
Drev ska åka med pappa Ida och Viktoria blev utslängd från bussen :PPPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback