hihi oj

Hejhej !
Längesen men skrev här, Ida har ALDRIG låtit mig ha datorn och orkar inte ha nå annan dator ;)
Men ska jag skriva lite roligt som hänt då.
Vi skulle till ormberget igår men inte det inte, frö det regnade typ as lite sen slutade det efter en halvtimme så hade vi världens aofijaoidh dag.
Sen gick jag in till stan och träffade Oskar :) Sen efter 30 minuter eller nå kom viktoria med bussen sen tog vi bussen dirr till viktoria haha..
Så var vi hos henne såg beck en stund men sen orka vi inte se nåmer så prata vi och viktoria var inne på fb. Sen när Oskar skulle hem vid fem gick vi till tunavallen så kom hans buss. Sen när han farit hem gick jag och viktoria till tunavallen och kolla lite fotboll sen gick vi till kiosken och köpte godis, sen kom pappa efter ett tag så for vi hem till mig, jag fixade hennes naglar åså sen var vi ute m Bamse, i regnet..
Idag ska vi fixa inför pappas fest, sen ikväll blire att vara med Markus och Viktoria, säkert nån mer också. Men nu ska jag äta lite glass och hjälpa till.
Har typ börjat bli förkyld :s Aja.

As dålig bild men det var mörkt och hade blixt, men det är iaf akryl naglar som är rosa med fimo smilisar.


Min nagellådaaaa, sen ska jag få en till för allt fick inte plats.




Lilla Tindra, Viktorias syster !

Nå gulliga eller?

Torsdagens outfit



Kommentarer
Andrea säger:

HAHAHA va "lite" nagelsaker du har Jennie :o <3

2011-09-03 | 23:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback