En dag kommer jag träffa dej, den dagen är allt för länge sen till

Hej.
Har kommit hem nu, hemskt dag men ändå riktigt fin ! Ni kommer få se bilder längre ner.
Senare kommer det massa folk som ska äta middag här, är fortfarande helt nere över allt, ska kanske ringa någon eller snacka med nån på skype så tänker jag på något annat.
Jag skulle vara med David hos han men de gick inte för jag skulle åka dit med bussen som går 19.40 eller nå och sista bussen går nio så det hade inte vart så länge, det får bli en annan dag.
Längtar till imorn ! Då kommer Stralle, kanske Isse och kanske rasmus eller nå sånt. Men jag och Markus far tidigt till stan och kollar i affärer tills dom kommer, sen far vi hem till mig typ eller arcus.
Men nu ska jag kolla på jersey shore trorja eller nå sånt.
Jag älskar dej ♥


Kommentarer
Julia säger:

Förstår att det är svårt :( Vem har dött :(

2011-09-23 | 18:55:36
Bloggadress: http://floows.blogg.se/
Julia säger:

Hoppas att du vet att hon alltid kommer finnas med dig genom livet

2011-09-23 | 19:35:08
Bloggadress: http://floows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback