hähäh.

Hejhej!
Kom hem nyss från discot, jobbigt som satan att stå i den där fucking garderoben seriöst. Men vi stog inte hela kvällen, men är så jävla less för dom som handlade köpte typ upp hela affären så vi har massor med läsk/godis/chis/festis (fråga inte varför vi hade festis, onödigt som fan)
SÅ ja.. aja kul vare iaf. Vann ingen tryckartävling med Ewa eller Tove, haha.. ÅHHH Måns och Ewa dansade, för jävla söta asså!
Har iaf varit kul osv ska sova när jag orkar ta mig upp ur soffan och göra mig klar..
hejdååå.

fulhund.

Kommentarer
Stralleeee säger:

Bamse är inte ful! :@

2011-11-19 | 00:24:10
viktorialopez säger:

Bamse är min å kalla inte min hund ful! annars ..

2011-11-19 | 10:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback