om känslorna var sanna


1. vad heter du?
Jennie Looi
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jadu venne
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? vetint orkar int fråga
4. vilket stjärntecken är du? Fisk,,
5. vilken årgång är du? 99
6. vart bor du? Luleå
7. bott utomlands? Inte länge asså ja..
8. flyttat antal gånger? 1 gång typ
9. vart skulle du vilja bo? Stort hus på mjölkudden
10. vilken skolklass? ska börja 6an
11. vad vill du bli när du blir äldre? Javenne än

UTSEENDE
1. hur lång är du? 151.0 cm
2. hur mycket väger du? sist jag vägde mej så vägde jag 34 kg
3. hårfärg och frisyr? Brunt, brukar tona svart men har inte gjort det på länge. lite självlockigt (plattar det nästan varje dag, hatar mitt hår när det är lockigt..) snelugg & uppklippt
4. ögonfärg? bruna
5. mest nöjd med? ehhh,, vetint..
6. minst nöjd med? mycket
7. skostorlek? 35 på dom skor jag har men kan ha 36
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen 
FAVORITER
1. filmer? Beror på 
2. låtar? Olika
3. årstider? Sommaren !!!!
4. mat/dryck? CIDER! <333 men olika
5. djur? Häst åh hund
6. färg? ROOOSAAA 
7. parfym olika just nu make up stores ljusrosa och escada den lila
8. tv-program? BB och Jersey shore och massa mer 
9. ämne i skolan? typ inget,, 
10. sysselsättning? vad är det? :) 
1. vad använder du just nu för jacka? Har ingen jacka längre det är ju sommar !
2. vad använder du just nu för skor? Reebok, nå m klackar och nå andra med lägre klack
3. favoritfärg på kläder? Beror på vad för kläder
4. favoritmaterial på kläder? Beror på vad det är för nå kläder
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? på mej? isf det jag har, 
6. favoritaffärer? ehh, många men dom jag är på mest, Gina JC Bikbok H&M
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika ska ju börja spara men går inte så bra ;) 
8. favoritmärke? Javenne orkar int skriva 
9. vad har du för byxstorlek? På jeans alltid dom minsta finns nästan aldrig i min storlek.. xxs, xs. 
10. vad har du för tröjstorlek? Den minsta typ oftast, asså i dam då. 
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Stort vill inte ha det :ss
2. vilken färg på tapeterna? nästan vit men ska göra en vähh råååsa
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Svart, typ näsan grå rosa täcke och andra ;)
4. favoritmöbel i rummet och varför? Är typ bara i mitt rum på natten så sängen sen jag jag ju ett till rum som är min garderob och i den älskar jag mest klädsakerna och mitt smink och hår bord. Sen speglarna !
5. vad vill du ändra där inne? Jag vill inte ha rummet, jag vill renovera vinden så man kan bo där och då vill jag ha rummet där :D 
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? nej, är nästan aldrig där så har inget behov av det
b) video/dvd? nej
c) dator? jag kan ha den var jag vill så ibland
d) stereo? ja men använder aldrig
e) telefon? min mobil på kudden blevid mej när jag sover annars nej 
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? ett uthus, gräs, studsmatta på sommaren och vägen. 
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Min hund Bamse ibland ;) 
10. favoritpryl i rummet? Sängen ;)
BLANDAT
1. Vad heter din bästavän: Ewa,
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Ska sluta använda den eler har gjort det men smink kam, pengar, kort osv. 
b) skolväska just nu? - använder int min adidas bara typ ibland
c) handväska eller liknande just nu? har ingen 
3. vad är du beroende av? mina vänner och massa mer
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? inget
6. vad tror du på? mycket
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? vetinte 
8. vad köpte du senast? typ bikini nej skoja nå klädesplagg typ
9. har du nåt husdjur? Min fula hund Bamse <33333
10. vad bor du i? Hus 

GREJER
plånbok: har ingen har mina penagr i mitt iphone skal
tandborste: vit lila och rosa 
smycken: Just nu inget ett armbamd från malaysia jag int kan ta va heheh..
solglasögon: just nu eller?
underkläder: vad jag har på mej  nu eller annars? 
nagellack: Massa olika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback