to the candy shop

Hejhej :D
Jag har inte så mycket att skriva vi har grillat och ätit ute, jag Ida Julia och Andrea ! :D Gott vare ! Så nu ska ni få se vad jag köpt :D
BH/H&M/129 kr (tog bilden från H&Ms hemsida glömde ta kort)
BH/Lindex/99 kr
String/H&M/REA 30 kr
BH/H&M/129 kr
String/H&M/59 kr
Det är skugga på ena ögat det är därför det är mörkare på ena ;)

Fuck, asså jag har köpt för över 1000 kronor idag, jag skulle ju spara :ss fast jag har köpt presenter till lite olika människor ;) men ni får inte se vad för dom kanske kollar ;)
Asså sjukt så sur jag blev när vi kom hem, jag tog bort alla lappar från bharna åså säger jag till Andrea ba den orangea ser större ut än den rosa så kollar jag på storheden så är det 75A asså pårikt så hade jag nyss tagit bort lappen åså ba asifjhsof -.- bläääää.
Puss, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback