Kanske måste röntga hjärnan.. :o

Jag vet inte hur det stavas men ja. Imorn kommer Emmah och Marie trorja med deras nya hund, kommer bli jättekul ! :) Sen ska jag till läkaren coh kolla varför mitt huvud är så konstigt och jag kanske måste röntga asså fyfan va läskigt :(
Ska se klart filmen snart vi ser på nån ja vetint vad det hette. Har duschat så ringde nån vetinte vilka det var men nå pöööjkar som var viktors kompi eller nå, så min mobil blev helt blöt :( haha.

någon som har gjort det som vet vad dom gör ? :o fan va läskigt det ser ut.

Kommentarer
elin säger:

gör headers om du vill ha!

fin blogg!

kramkram! :)

2011-07-13 | 23:48:18
Bloggadress: http://elinborgstroem.blogg.se/
Julia säger:

Jag har gjort det, de är faktist inte så läskigt bara näs man måste få en kanyl i armen. Det gör ont men bara några sekunder, sen så är de rätt kul :) Hoppas du inte är rädd :)

2011-07-14 | 11:57:45
Bloggadress: http://floows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback