fuckin' perfect to me, you are so mean when you talk

Hejhej :)
Nu är jag tillbaks från Boden, vi kollade i lite affärer köpte inte nå mycket idag. Sen började det att regna en stund så vi gick in till inter sport Ida köpte en Adidas jacka, jättfin ! På parkering när vi skulle åka hem så hade en sopbil backat in i någons bil, hela bilen var typ i bitar :s Sen åt vi och åkte och kollade på ännu mer bilar och nu har vi en lämnat en av våra bilar där tills imorgon också har vi fått en som vi mest troligt ska köpa, fast den vi ska köpa ska vara svart :)
Men fan va varmt det har varit idag, jag hann inte ta kort på mina kläder innan jag böt om men jag hade en vit tunika med en svart cardigan ni får se den sen för jag köpte den igår :)
Ni kommer få se det jag köpt i ett annat inlägg om en stund, just have to ta bilderna från fb ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback