27 december 2011

Hejhej!
Imorse for vi och badade i en pool någonstan ja, och kollade på hästar och bokade tid att rida, hähä..
Sen efter ganska många timmar for vi hem och jag vilade och sen och åt.
Petaling street efter det, fett mycket folk och saker. Fick med oss ganska mycket, dyrt från början men billigt tillslut, hähä. Jag och Ida är grymma på att få billigt, haha egentligen suger vi och säger typ to och dom ba "ska ni döda mig eller?!?!?" men ja vi fick det billigt när pappa kom haha.
Några gubbar eller gansak många höll på att skrika jennie och jag vart fan rädd för dom skrek det när jag gick förbi och Ida frågade vad dom skrek och det var tydligen klockans märke men sen fick dom reda på att jag också hette det så då skrek dom Jennie ännu mer.. Jag fick billigare bara för att jag hette Jennie hähä.
Men det har varit en as chill dag, nu tagga Genting Highlands imorgon tidigt och sen hem på kvällen senare.
Saker jag fick med mig hem:
Svart linnen
Vitt linne
En bikini
Ringar
sen kom jag inte ihåg nåmer hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback