svar till dom som kommenterat inlägget för typ 100 år sen.

push-up, ja, nå fel med det? Och den andra, jag har svarat på en som skrivit en likadan kommentar som dej och jag tycker inte heller det var den finaste bidlen men jag hade brottom så orkade inte ta massa bilder. Sen är det väl min bild, min kropp, min bh, min blogg, eller hur? Vadå p12ig ahhah, är det p12igt att lägga ut det jag köpt..  jag är inte kile ifall du inte visste det och jag vet då ingen p12 som lägger ut bilder på sin bh och jag hoppas att ingen kille använder bh. Aja pallar int er som ska klaga på andra, pusspusss.

Hejhej.
Skulle blogga hos Viktoria men det vart nå fel så det försvann :( Men ja jag hade 45 minuter på mej att duscha, städa, sminka mig och platta håret men hann inte platta det så satte upp det i en hästsvans. Men jag tog bussen till Viktoria, hon skulle platta håret så jag kollade fb på hennes dator. Sen cykla vi till stan kollade typ en halvtimme sen orkade vi inte och gick till kh och ringde massa folk men ingen kunde typ men så kunde Oskar så vi cykla hem till viktoria och lämna cykeln sen tog vi bussen till Oskar. Så såg vi på en film, vi såg inte så mycket vi prata typ bra åså. Så tog jag och Viktoria upp hela Oskars säng :D hihi. Men sen körde vi skp, sen gick vi ut till studsmattan och körde skp för det var så varmt i hans rum. Sen gick vi in efter en stund och vad gjorde vi då, vi pratade sen skulle han äta så jag och viktoria satt i hans säng och väntade. Sen när han kom tillbaks så sjutsa hans pappa oss till statoil så hyrde vi en film. Så for vi hem och såg på den. Så låg jag och Viktoria i sängen så fick han sitta för det fanns inte plats (a) men la han sej ner ist åså så dom hela tiden att jag var as varm, (y) Så var Viktoria typ upptryckt mot väggen och jag i mitten sen var Oskar as nära kanten, cool man är som fick bästa platsen ! Men sen hitta Viktoria nå sanning eller konka i min mobil så vi körde det i typ fem minuter sen gick Viktorias buss och jag ringde pappa så han hämta mej och nu ska jag äta något har bara ätit frukost och sen åt jag potatismos när jag kom hem men är fortfarande hungrig ;)
bjuder på den orka inte ladda upp nåmer bilder ;) såg typ rädd ut men haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback