kind of

SISTA PERSONEN SOM: 
Sov i min säng: nyss fått en ny så bara jag
Fick mej gråta: vetint int gråtit på länge !
Jag delade en dricka med: minns it
Jag gick till ett köpcentrum med: för länge sen
Skrek åt mej: haha ida

HAR DU NÅGONSIN: 
Sagt jag älskar dig till någon och menat det: Ja
Hamnat i slagsmål med ditt husdjur: alltid, brukar slås med min hund 24/7 asså
Varit i new york: nejj
Drömt något som slagit in: jo
Fått skuldkänslor för nått du har gjort: Japp
Önskat att du var av det motsatta könet: ja..
Haft en fantasikompis:
Vad ska du göra när du är klar med detta testet: sova
Vad var det sista du åt: godis (a)
Är du uttråkad: ja och trött
Hur många kompisar är online på msn: vetint
Sista filmen du såg: black swan typ
Sista rösten du hörde: ida
Är du kär i någon just nu: jappppp ,, :/
Vilken bok läser du just nu: klass 7b typ
Vad är det på din musmatta: har en mac japppp.
Favorittidning: läser int typ.
Värsta känslan i världen: besvikelse, sorg, kärlek ibland om det är en känsla?
Vad var det första du tänkte imorse när du vaknade: fuck my life, varför ska alla väcka mej ?!??!!?
Namnet på din framtida dotter: har int tänkt på de
Namnet på din framtida son: inte på det heller
Choklad eller vanilj: Choklad
Framtidsarbete: nå kul !
Är du högerhänt: jo
Favoitsport att kolla på: ridning kanske
Vad finns under din säng: Golv
Din hårfärg: brunett
Ögonfärg: bruna
Längd: 1,50
Glasögon:
Ålder: 12
Pojkvän/flickvän: singel
Favoritsyselsättning: orkar int skriva typ
Vilken typ av bil kör du: ingen
Tycker du om att vistas runt människor: om det är kuliga människor så ;=
Har du varit kär i någon du aldrig kommer få chansen på: javenne va dom tänker
Har du jobb: Nej
Någonsin älskat en nära vän: ja?
Är du ensam nu: nej
Är du rädd att du aldrig kommer gifta dej: Nej
Vill du gifta dej: jatyp
Vill du ha barn: Jatrore

FAVORIT: 
Rum i huset: garderoben hahah
Musik: olika
Sång: har olika 
Minne: finns så många.. 
Dag i veckan: olika

DOM SISTA 48 TIMMARNA HAR JAG:
Gråtit: Nej
Köpt något: ja
Blivit sjuk: nej eller nä
Sjungit: jooo haha
Sagt jag älskar dej: nje men skrivit
Kramat någon: Jatrore
Pratat med någon: joo
Haft ett seriöst samtal: japp
Saknat någon: jo
Bråkat med dina föräldrar: japp hihi
Drömt om någon: ja
Sovit mycket: ja men för lite ändå ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback