-

Hejhej !
Har tänkt och det har varit söta månniskro som skriver på fb sms osv, ni vet ju vem ni är och ni är för fina ♥ Ni alla som kommenterade snälla saker, ni är underbara och det är för er jag bloggar.
Men jag ska iallfall börja blogga igen, jag kommer bara strunta i om ni kommenterar om mitt utseende, vad jag har för kläder osv. SÄger bara att det inte är någon ide för jag kommer inte svara på dom eller bry mej längre.
Men jag kan ju skriva om vad som hänt under dagarna jag inte bloggat.
Jag märkte att jag hade tidsinställda inlägg så det har ju kommit lite nya inlägg ;)

Jag kommer inte ihåg exat när jag sluta blogga men jag börjar sen i måndags.
Det var ju första skoldagen, jag hade somnat vid tre och gått upp halv 8 eller jag skulle upp då men gick  upp 8 eller nå för alla står och skriker att jag ska upp. Men ja så sjutsa mys pappa och my mig ochIda till skolan. Vi har flyttat upp till ett klassrum högst upp. Jag hade 10 centimeters klack och skulle upp fyra trappor och sen var jag sen också, inte kul första dagen ;)
Det var jätte kul att se alla, sen har Agnes börjat i våran klass :) Känenr inte hon så bra men hon verkar snäll ;) Vi gjorde inte så mycket den dan, vi slutade halv ett. Nice som fan så åkte jag buss med FilipStubbfält. Mina nagelsaker hade kommit så jag fixade Idas naglar, bild längre ner. Fast jag har 5 packet kvar som ska komma !
Sen var det ju terminens första ridlektion, jag fick Elliot. Fin som vanligt men pigg som fan, som vanligt det också men ;)
Jussteee, måns sitter mittemot mej i matsalen så satt han och åt från min mat.. hehe sen suger han så han tappar massa mat och så skulle han skära nå så flög det ner i min tröja.. fan va äckligt på riktigt..
TISDAG
I skloan gjorde vi inget speciellt, eller minns int men inget jag komemr ihåg så kan inte vara så viktigt. Jag åkte buss hem eller jag tror det.. fan mitt minne asså. Så när jag kom hem typ sov jag eller asså fan skippar tisdagen minns inte någonting på riktigt !
ONSDAG
Vi har inte gjort nå speciellt idag heller vi har målat porträtt med våran syslöjdslärare. Inte kul asså, hatar att rita helst människor.
Sen kom Filip och stoppa mat på mig så sen stoppa jag på han sen stoppa han tvål i mitt hår sen skulle Måns stoppa tvål i mitt hår så jag stoppa i hans osv. Men så har ingen lärare nå humor så alla blir sura för att vi var på lågstadie toaletten. Sen för att vi inte skulle leka med tvål. Fast allt började med att jag och Måns skulle starta ett matkrig, haha..
Men ja jag och Ewa var på stan hade as nice, jag har lagt undan en tunika typ från gina, ska köpa den imorn när jag har med pengar. Ska vara med My, saknad som fan.
Men nu orkar jag int skriva nå mer hejdåååå !
Inte världens finaste men första gången och sjukt svårt med gele !

Kommentarer
Linnea lr -:) säger:

TACK JENNIE FÖR ATT DU FORTSÄTTER BLOGGA!!

du är ju azzuummmm,skit i alla som inte uppskatar din blogg,dom är idioter!



HAPPY!! :D

2011-08-25 | 17:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback