when you hold my hand then i understand

Kom nyss hem från stallet, har ridit Tindra. Det har gått bättre men de gick helt okej. Sen har vi hållt på med Caballo, lite rädd åså men duktig för att vara så ung :)
Som jag skrev så kommer det folk ikväll och ska äta här, så jag och Ida ska ut med Bamse snart Ida ska bara duscha klart.
Ska hoppa lite med honom typ.
Ewa har fått magsjuka så jag kan inte vara med henne nu på lovet.. Krya på dej ! <3
ni får kanske bilder från kvällen sen är så jävla trött behövde gå upp 10 för att sen fara till stallet en timme senare.. Men sjukt fint väder är det ju, fast det behövde inte blåsa så mycket..
Jag ska prata med pappa för det går fortfarande inte att ladda över bilderna till datorn -.- Lite less bara..
Ni får bilder på mina kläder jag ska ha nu när jag ska ut, byter nog om sen till middagen.
javet att min mun ser helt ahdaisn ut men care
jeans: JC
Tubtop: Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback