Svar till vickan :)

Jag brukar kunna ha XS men det var någon som kommentera på bubbleroom som hadeköpt den och hon var 169 och hon tyckte den var för lång och jag är 150 så den blir nog ganska lång på mig och jag vill ha en kort klänning ;) - Har inte varit på blogghumör idag sen har det ju varit skola åh allt, men ska bli bättre :) ligger i sängen och ska sova snart, trött som fan.. A&S kommer inte hinna bli klar man för 6 veckor på sig att göra ett helt arbete sen skyller dom på mej om jag inte hann klart och säger att jag planerat dåligt man typ nä, det är inte så enkelt att få klart ett bra arbete på 6 veckor i dag i veckan. Men får väl bli som det blir. Bryr mej inte längre hur det blir. Men nu ska jag sova gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback