only girl in the world

har nyss ätit nudlar och nå saker ;) men jag ka nberätta om dagen hitills :)
I morse for vi till stallet var där och jag Ida och Viktoria borstade Sunnie och Semlan dom släpper hår som fan ! har en bild på högen som blev tillslut men det går ju inte att ladda öevr bilderna och jag har inte orkat fråga pappa då kommer han ba: men kan jag få uppdatera din mobil, men jag hatar när någon tar min mobil ;)
Men ja et gick bra så då gick vi till vägen och en bit på vägen med Sunnie sen gick Ida och Viktoria med Semlan medan jag och mamma höll på med Julia ett föl typ :) Gick också bra så tog vi in Jitzu och Julina och borsta dom sen red Ida Julina barbacka eller dom skritta typ bara för att vi skulle se om Jitzu fortfarande var halt men hon var typ inte det (y) Jag red ju Jitzu då och det gick bra fast hon var pigg eftersom hon stått en och en halv månad.
Fixade mina naglar igår blev inte nå speciellt, bara röda naglar med hjärtan pååå :)
bild från datorn :ss
Ska kanske till Ingela senare ikväll :)
Imorn är det ridning kult kult kanske blir barbacka (a'  Sen på tisdag ska jag kanske vara med Ewa, så ska vi fråga om Emil, Simon och Maue vill komma och Brianna om hon kan :)
Som ni kanske sätt så har jag försökt göra bloggen med mer somriga bilder gick inte så bra men vetinte hur jag ska göra men ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback