mitt liv suger..

åhhh fan va tråkigt jag har, sitter vid datorn när det är typ varmt ute.. men Ewa ville inte gå på stan för att hon är dum ,, ;)
men ja ska kanske ut en stund om jag orkar..
vet att min blogg ser helt sdfjsfs ut men jag vetinte hur man fixar och orkar inte göra om allt så ni får leva med det.
Jag vill till stallet men har ju fan ingen sjuts.. men jag ska ju dit ikväll men då är det typ kallt ute :s
Ska sminka mej och byta om sen drar jag ut och om jag orkar så far jag till storheden m någon och kollar klääder :))

Kommentarer
Felicia säger:

Har tp tråkigt, går det bra om kanske jag går med dig om jag får skjuts? Fast det kanske inte går för dig :P

Men logga in på skype?

2011-04-18 | 12:13:07
Bloggadress: http://feliciiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback