jopp

10 saker du ska göra i sommar 
* Bada
* LK
* Bli brun
* Äta glass
* Cykla
* Ridläger
* Vara med kompisar
* Marknader
* ha det skooj
* minnen 

9 saker du längtar efter
* Sommar fan
* Resa
* längtar efter att jag ska få massa smink från make up store haha ;)
* Bli 13 så jag kan få mitt kort ;)
* få massa pengar (a)
* typ julen som den var förut.. 
* tills man kan bada utomhus
* sova på skolan ;)
* inte ha det så jävla tråkigt ..
8 saker du stör dig på 
* Folk som kommenterar onödiga saker
* Dom som inte står för det dom säger/gör
* när någon säger att det är så men ändå vet man att det inte är så åså ba oasjdaos 
* Regler som suger på skolor
* Dom som lägger sig i andras liv 
* när man bryr sig om någon och den är bara dryg tillbaks .. 
* Att det är så sjukt orättvist 
* när allt är helt cäpä
7 saker du inte klarar dig utan
* Facebook,,
* Kompisar
* godis
* Familjen
* mobilen
* kläder åh smink ;) 
* pengar,, häh

6 saker du önskar att du inte gjorde
* att jag inte äter typ onyttiga saker 
* sitter och kollar massa saker på mobilen på natten sen är jag trött dagen efter
* köper onödiga saker på stan för mina pengar 
* uttalar saker fel haha 
* smsar upp mina sms..
* du har jag int gjort det men önskar jag hade bättre självförtroende


5 saker du aldrig kommer glömma
* dom som betyder 
* då vi sov på skolan så satt jag ute åh prata m folk typ
* Malaysia resorna
* när jag och Brianna skulle cykla hem till mig på en cykel ;)
* när jag och ewa satt typ åh prata om allt 

4 saker du önskar du var bra/bättre på
* rida
* träna
* sminka sig
* inte vara så trött på morgonen ;) blir så sur då ;) 

3 vackra ord
* kukkkk
* snugging hahha 
* suutnos

2 saker du oroar dig över
* att jag kommer sitta hemma hela jävla sommaren åh typ lipa .. 
* att förlora någon jag älskar 

1 datum du aldrig kommer glömma
* jadu vilket ska man vilja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback