förlåt...

Kommit hem nyss men kan berätta om dagen.
först var det bad på skolan, det var livräddning, jättekul. Sen hade vi matte typ åså europa sak sen typ sluta vi kvart i tre så tog filip min mobil och kollade på mina bilder och ja.
sen for jag Johan och Brianna till stan, vi gick typ dit med Filip och Jenny sen skulle Brianna till hennes mammas jobb så jag och Johan gick till team sportia för att träffa Simon, Emil och Maue. var dom typ där åså typ spela dom nå ska och for typ omkring med nå saker. Sen kom Brianna tillbaks så gick vi typ på stan. Så for vi till Kulturens hus och typ satt där och prata. Kom de nån typ: man ska läsa här eller nå sånt åså kom det typ en annan ba: hörde ni inte vad han sa? hähä.
Så kom Ewa så gick vi till blågåsen och köpte milkshake så for Ewa och Brianna och skulle hitta en present till Ture. så ville Johannes låna pengar så ha kom sen satt jag och prata med honom sen skulle jag hem så ja :)
Om min mobil vill funka så får ni bilder från dagen senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback