förlåt, men ibland måste man

Kom hem från skolan för typ en timme sen snart så har jag ätit. Ska till stallet senare ikväll, hade glömt bort. Men kan skriva om idag istället har typ varit rolig dag eller inte i slutet ^^

Först på morgonen tog det typ en kvart att gå upp för att jag typ somna sent igårkväll. Sen for vi till skolan då jag gjort mig och Ida gjort oss klara. Så skulle Ida få ha min mobil på dagen men jag skulle få den tbx efter skolan för vi skulle åka samma buss men så åker hon med den andra bussen så får jag inte min mobil åh fan va damp jag fick.. På morgonen på skolan hade vi nutidskryss, jag och Frida fick alla rätt (y) eller det var många men jag och Frida hjälpte varandra och ja ;)
Sen for vi till idrotten, Gunell var på begravning så vi hade Malin, vi typ spela killerball  sen om man åkte ut skulle man typ spela basket eller nå men jag satt typ och prata m folk ist, mycket roligare ^^ Så såg maten ut som spya så åt ingenting en macka så trodde jag jag skulle svimma när vi cyklat tillbaka från maten men gjorde ju inte det men allt typ snurrade. Sen såg vi typ världens tråkigaste film som var en timme lång, den hette typ elelr den handla om det  matematikens historia så jävla bra, så är det typ sjukt jävla kallt så hade jag shorts så ba frågar man om man får ha sin jacka dom ba nej så frågar man varför och dom typ för brandsäkerheten eller ja dom säger nå om brand sak. Så sluta vi och jag Brianna gick ner till rörelserummet för hon skulle ha dansklubb men ingen kom ,, så jag och Brianna typ dampa åh lyssna på massa musik sen kom Ewa ner och dom satt typ på golvet och dansa och ja, det var jättefint (a' så drog jag till bussen och nu är jag hääääärrrr och äter GÅÅDIS :D
Ja nu vill inte bilderna på mej och bamse vara på bloggen så ni får se dom den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback