Äntligen klar !

Det var någon som ville se på allt smink jag hade men jag tog bara kort på det jag använder mest :) Men kan först berätta om resten av eftermiddagen med Ewa, vi åt pizza, tjockt. Sen cykla vi till campingen och skulle gå på isen men det var ju inte is överallt så vi gick typ as sakta så gick vi typ och prata om vad vi skulle göra om den andra höll på att drunkna ;) men det avrt inte som vi hade planerat, för Ewa for igenom med ena foten och jag ba skrek och typ sprang,, vetni panik jag fick hahah. Men så skulle jag prova hoppa över nå sak så prova jag först gå där så gick isen sönder :(( men jag for inte i häh,
Sen skynda vi oss att cykla hem typ så skulle vi upp för en backe så går Ewa ist.. Imorn kanske hon ska komma vid sex så går vi och kollar brasan ett tag och ringer någon som kommer och är sociala med oss, men är typ inte säkert att hon kunde.. Annars kommer jag typ sitta hemma, kommer inte orka gå ut fan vilken kult liv..  eller så ringer jag typ Brianna Tove eller någon ;)
nå solpuder och nå täckstift
Vaseline och Idomin
Nu är dom inte där men lösögonfransar :)
Ögonfransböjare
CanCan använder typ inte längre
Fizzy parfym
MakeUpStore parfym den rosa
ser typ inte men kajalvässare
massa olika ögonskuggor som jag fick när jag var mindre :)
Ögonskuggor :)
Grön ögonskugga använder aldrig
Foundation borste och en borste jag inte använder typ ;)
Eyeliner pensel, ögonskuggspenslar
foundation jag aldrig använder, använder typ bara puder nu
kajaler jag använder mest
alla kajaler
Great Lash mascara, Lovie mascara, ACO mascara två stycken
Loreal Mascara
Wigwam, Great lash mascara max factor mascara, bluberry lumene mascara
Mabyelline new york
Telescopic explosion Mascara
120 palett
eye shadow fix
nå shiiit
puder jag använder ibl
rosa och vitt glitter
lilaaaaa
concealer dream mousse
Cake eyeliner svart
ögonskuggor, svart och guldig
Max Masterpice  eller hur stavas det?
Ja det är det sminket jag använder mest :)
Tjaarrrå snyggingar ;*

Kommentarer
alva säger:

shit va mycket smink du har! får typ panik har typ as lite smink XD :)

2011-04-29 | 22:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback