åhhhh så jävla less på allt

asså fan va less, dvjmdovo -.- hur jävla störd kan man va, asså åhhhhhh -.-
Men ja kan inte skriva på bloggen så ja jag skriver om min dag ist.
först var jag och Ewa på a&s klubb för att göra klart våran sak. Åså hade vi idrott och jag trodde det var fredag men det var torsdag ;)
så då gick jag och Klara på en promenad åså gick vi vilse haha.
sen blev allt ba osidhcfsjfdapö åså ja. fan va sur jag blir  -.-
sen gick jag och ewa hem till henne, fan va kallt.. så hennes mamma kom och hämta oss ;) hehe. så skypea vi med Tove, åså skulle vi till Ewas dans så gick vi dit och jag ramla och Ewa ba sprang iväg.. sen sprang vi typ och sjöng, korv med mos är gott, fullt normalt.
satt jag åh felicia och kolla på Brianna, Tove och Ewas dans. så gick vi hem och typ tjilla satt i ewas säng åh prata och gjorde nå doifdfewdfdo (a'
for jag hem typ nio och nu är jag hemma och ska typ äta nå fruktsallad som Ida gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback